Thursday, December 2, 2010

update

Tiada sebarang cerita menarik sebenarnya, cuma blog ni perlu update kalau tak nanti berkubur tanpa nisan..em, pepagi tadi sarapan nasi lemak yang sedap dengan cekodok pisang yang best. Restoran Mariam and Daughter..hikhik.. Dan seawal pagi juga dari malamnya, hujan turun tapi tak berapa lebat. Cuaca sejuk2 nyaman dan aman..Tengahari lauk sardin. Kalau mak masak sardin memang tak jumpa macam kat mana2 kedai pun. Sebab mak masak sardin best..hehe..mestilah puji kan..hehe..Kalau aku yang masak, abah jadi kenal yang mak masak ke yang aku masak. Memang tak kena la dengan selera mak, sebab tu, kalau akak aku balik pun, mak mesti turun dapur gak masak. Akak aku tolong2 je..hehe..

Seawal pagi tadi jugak, abah, mak cik, dgn pak cik pergi ziarah orang meninggal. Masih saudara..Masa kita pula entah tak tahu bila dipanggil Yang Maha Esa.

Melihat beberapa profil rakan di facebook, terutama kawan yang sama menuntut di UUM. Masing-masing tengah kepeningan mencari kerja, yg akan berhadapan dengan interview dan ada juga yang terus menyambung pelajaran. Dan malam tadi, aku dapat berita baik dari sahabat ku. Bakal bergelar tunangan orang 25 dec ni insyaallah.. Dijemput aku hadir ke rumahnya di sungai besar, selangor dan aku sangat berbesar hati untuk pergi tapi ada halangan2 lain, ku balaskan "kalau aku tak pergi pun, doa aku sentiasa dengan engko"..Gembiranya, sukanya aku macam aku pulak nak tunang..hakhak..Alhamdulillah, boleh pulak dia cakap "Aku pun tak tau macam mana boleh awal." Alhamdulillah, mudah2an diredhai dan dalam lindunganNYA..amin..


No comments:

Post a Comment