Thursday, June 23, 2011

Paper Quilling???

Alamak, kali pertama tengok gambar paper qulling dah terpikat..cam ne nih? mcm nak g jek bengkel tu..alamak ai..boleh ke ni???huhu..tapi sangat teruja nak buat..sangat cantik..saya suka..nak pulak main dengan kertas warna warni dan gam..dah lama berangan nak selamatkan kertas2 yang banyak kat rumah tu..akhirnya, ada jalannya...huhuhu..nak buat kraf sendiri tak pandai..bila tengok yang paper quilling macam sangat berminat..huhuhu..

Mesti masing-masing dah tahu pasal menatang yang cantek dan kreatif ni...aku je yang terlepas info semasa ni..huhuhu..siap ada kat WHI..aku tak tau itu..huhuhu..Dari kertas2 yang digulung dan disusun2 boleh jadi satu bentuk yang unik, cantik dan comel. Sangat sesuai untuk saguhati pada kawan-kawan kan...

Seronoknya mengadap benda yang kreatif ni sebab kita hilang tension layan benda2 kreatif ni..nak plak dah penat buat macam2 kerja yang serius..tengok benda2 cantik comel ni, wah, satu kepuasan..

Masa balik rumah baru ni pun, Along mintak tolong buat bakul rotan. Sebab atas dasar minat dan aku juga pernah buat daripada surat khabar, aku dapat belajar dengan agak cepatlah jugak even ada tersalah, tapi best.. Dapat pula jemputan bengkel paper quilling dari member kat facebook..wah, sangat teruja nak pegi..

Tengoklah nanti...hehehehe

(Segala ejaan 'pasar' di atas, adalah tidak layak uuntuk digunakan dalam urusan rasmi-harap maklum)


No comments:

Post a Comment